Skip to content

تبلیغات اینترنتی | بازاریابی اینترنتی – دیجیتال مارکتینگ

آخرین مقالات آموزشی شبکه تبلیغات

  • صفحه اصلی
  • دوست من
Menu

تاثیر طولانی مدت تبلیغات بر روی افزایش فروش

Posted on سپتامبر 26, 2018 by mani

آیا هنوز هم مانند دهه های پیشین تبلیغات می تواند در ایجاد فروش پایدار و دراز مدت، نقش مهمی ایفا ایفا کند؟ آیا بازار آشفته ای که گوشی های هوشمند بوجود آورده اند، باعث عدم توجه مردم به تبلیغات خواهد شد؟

تحیقیق جدیدی که موسسه تحقیقات Advertising Research Foundation Audience Measurement ارائه کرده است نشان می دهد که هنوز تاثیر دراز مدت تبلیغات می تواند بیشتر از آن باشد که قبلا تصور می شد.
حدود 25 سال پیش محققان در یک تحقیق با نام ” تبلیغات چگونه کار می کند؟” سعی کردند بازار فروش 40 برند که کالای بسته بندی شده بودند را بسنجند. یافته های آنها نشان می داد که فروش ناشی از تبلیغات به طور متوسط در هفته های اولیه دوبرابر شده است.
این قدرت دوبرابر کنندگی فروش، که از تبلیغات ناشی می شود دست مایه بسیاری از تحیلیل های بازاریابی شد و به طور گسترده ای توسط بازاریابان برای توجیه و دوبرابر کردن هزینه های تخصیص یافته به برنامه های آمیخته بازاریابی، مورد استفاده قرار گرفت. اما این تاثیر کوتاه مدت بود نه طولانی مدت.

mohammadbadali.com/marketing/advertising-articles

Posted in آموزش تبلیغات

راهبری نوشته

اثربخشی تبلیغات
گام بعدی برای تبلیغات: کره ماه!

Related Post

  • تاثیر طولانی مدت تبلیغات بر روی افزایش فروش پرکاربردترین سایز تبلیغات بنری کدام است
  • تاثیر طولانی مدت تبلیغات بر روی افزایش فروش ایا باید تبلیغات انجام دهیم ؟
  • تاثیر طولانی مدت تبلیغات بر روی افزایش فروش بهترین و بدترین کمپین های بازاریابی دیجیتال در تمام دوران
  • تاثیر طولانی مدت تبلیغات بر روی افزایش فروش 12 نمونه موفق از فیلمبرداری
  • تاثیر طولانی مدت تبلیغات بر روی افزایش فروش 30 طرح کامیون مواد غذایی برای خدمت در تابستان
  • تاثیر طولانی مدت تبلیغات بر روی افزایش فروش راهنمای نهایی بازاریابی غیر انتفاعی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Theme Design & Developed By OpenSumo