Skip to content

تبلیغات اینترنتی | بازاریابی اینترنتی – دیجیتال مارکتینگ

آخرین مقالات آموزشی شبکه تبلیغات

  • صفحه اصلی
  • دوست من
Menu

مناسبت‌های تیر ماه و ایده‌های بازاریابی مربوط به آنها

Posted on ژانویه 6, 2019 by mani



شروع فصل تابستان فرصت بسیار خوبی برای فراهم‌آوری و اجرای یک برنامه بازاریابی منسجم محسوب می‌شود. زیرا تعطیلات فصل تابستان آغاز شده و نوجوانان و جوانان، بیشتر به فکر تفریح و خرید کردن هستند و فقط کافیست که به درستی در دیدرَس آنها قرار بگیرید. در ادامه طبق روال گذشته، می‌توانید جدول مناسبت‌های تیر ماه را مشاهده کنید و ایده‌های مرتبط به ۱۰ مناسبت متفاوت را مطالعه کنید:

  1. جشن آغاز تابستان
    در اکثر برنامه‌های بازاریابی سالانه که معمولا پیش از آغاز سال فراهم می‌شوند، جشنواره‌های تابستانی جایگاه ویژه‌ای دارند. از فروشگاه‌های آنلاین گرفته تا کسب‌وکارهایی که خدماتی خاص ارائه می‌دهند، از این فرصت استفاده می‌کنند تا مشتریان خود را افزایش دهند و مشتریان گذشته خود را بازگردانند و در نهایت روی میزان فروش کسب‌وکار خود تاثیر مثبت بگذارند.

برای اینکه جشنواره موفقی داشته باشید، کافیست که مخاطب هدفتان را با پیشنهاداتی ویژه به سمت فروش سوق دهید. حتما لازم نیست که محصولات و یا خدمات خود را به حراج بگذارید و خیلی مواقع، هدایای جانبی، می‌تواند تعامل مورد نظر شما را با مخاطبتان ایجاد کند. کمپین‌ها و مسابقاتی که در شبکه‌های اجتماعی اجرا می‌شوند هم می‌توانند فرصت خوبی باشند تا بیشتر برند خود را در دید مخاطبان‌تان قرار دهید.

روز جهانی رسانه‌های اجتماعی
همه کسب‌وکارهایی که در یکی از شبکه‌های اجتماعی به تولید و انتشار محتوا می‌پردازند، در روز جهانی شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانند به مخاطبان خود تخفیف ویژه‌ای روی محصولات و خدمات خود دهند و حتی کدهای تخفیفی ایجاد کنند که فقط برای این افراد در دسترس باشد. این استراتژی سبب می‌شود تا افراد بیشتری پست‌ها و حتی کد مربوط به این تخفیف را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و به همین دلیل، روی جذب مخاطبان جدید تاثیر خواهد گذاشت.

این روز توسط وب‌سایت مشیبل انتخاب و عنوان شد

روز جهانی بدون کیسه پلاستیکی
این مناسبت، فرصت خوبی است تا کسب‌‌وکارها یک کمپین CSR (مسئولیت اجتماعی) داشته باشند و با اطلاع‌رسانی در مورد آسیبی که پلاستیک به محیط زیست وارد می‌کند نیز افراد را تشویق کنند تا از جایگزین‌های این کیسه‌ها بهره ببرند. فراموش نکنید که این برنامه فقط برای کسب‌‌وکارهایی مناسب است که از پاکت‌های بازیافتی بهره می‌پرند و به هیچ وجه از کیسه پلاستیکی استفاده نمی‌کنند. زیرا یک تضاد می‌تواند کلی بازخورد بد برای کسب‌‌‌وکارها به همراه داشته باشد.

روز قلم
در این روز ناشران کتاب‌های چاپی می‌توانند کتاب‌های افراد مشهور و صاحب قلم را با تخفیف به فروش بگذارند و حتی برنامه‌هایی تدارک ببینند تا مخاطبان آنها بتوانند از نزدیک، افراد صاحب قلم معاصر را ملاقات کنند. در صورت انتخاب هر کدام از این برنامه‌های اجرایی، خوب است که تبلیغات صورت گرفته و افراد بیشتری جذب تخفیف یا آن برنامه شوند.

روز جهانی شکلات
روز جهانی شکلات، فرصت مناسبی برای فروشگاه‌های آنلاین است تا محصولاتی که در آنها شکلات به کار رفته را با تخفیف به فروش برسانند و در این روز، پیشنهاداتی ارائه دهند که افراد بیشتری تصمیم به خرید بگیرند. مثلا استفاده از استراتژی ارائه چند بسته متفاوت و چند مدل تخفیف گوناگون، می‌تواند روی موفقیت این برنامه بازاریابی نیز تاثیر بسیار چشمگیری داشته باشد.

روز جهانی مار
این رویداد بیشتر برای باغ وحش‌ها مناسب است تا روی بلیط‌های خود تخفیف دهند و افراد را تشویق کنند تا از آنها بازدید کنند و لازم است که حتما اطلاعات دقیقی در مورد مارها، در اختیار مخاطبان خود قرار دهند.

از طرفی این روز برای تولیدکنندگان کیف هم می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و تحت یک کمپین مسئولیت اجتماعی باشد؛ به این شکل که فقط عنوان کنند که حامی حیوانات از جمله مارها هستند و همین مورد می‌تواند نظر افراد حیوان‌دوست بسیاری را به آنها جلب کند.

روز جهانی اموجی‌ها
شرکت‌هایی که به تولید اپلیکیشن‌های چت آنلاین می‌پردازند و تولیدکنندگان گوشی‌‌های همراه، می‌توانند در این روز یک بازی ساده و به صورت آنلاین طراحی کنند که اموجی‌ها در آن نیز نقش اصلی را ایفا کنند. در نهایت بین برندگان بازی، یک قرعه‌کشی انجام شود و جوایزی اهدا گردد.

از طرفی به اطلاع‌رسانی در این مورد بپردازند که چقدر اموجی‌ها توانستند به مخاطبان فضای آنلاین کمک کنند تا بتوانند به درستی احساسات خود را بیان کنند.

worldemojiday
یکی از پوسترهای مرتبط با این روز

روز جهانی شطرنج
شطرنج یک ورزش فکری محسوب می‌شود و به همین دلیل در خیلی از مجموعه‌های ورزشی مورد توجه قرار می‌گیرد و مخاطبان خاص خود را دارد. این مجموعه‌ها نیز می‌توانند برای مخاطبان این بازی، یک مسابقه درنظر بگیرند و در نهایت به افرادی که رتبه ۱ الی ۳ را کسب کردند نیز هدایایی اهدا کنند.

فروشگاه‌هایی که شطرنج به فروش می‌رسانند هم این فرصت را دارند تا روی این محصول خود تخفیف دهند و روی فروش این بازی فکری در فروشگاه خود نیز تاثیر بگذارند. بد نیست که به درستی در مورد فواید این بازی اطلاع‌رسانی صورت گیرد تا افراد جوان بیشتری جذب آن شوند.

blogad.in

Posted in آموزش تبلیغات

راهبری نوشته

استقرار ۴۵۰۰ مبلغ در روستاها/ اعتبارات حوزه فرهنگ دینی تخصیص یابد
سوالاتی که قبل از راه‌اندازی استارتاپ باید از خودتان بپرسید

Related Post

  • مناسبت‌های تیر ماه و ایده‌های بازاریابی مربوط به آنها پرکاربردترین سایز تبلیغات بنری کدام است
  • مناسبت‌های تیر ماه و ایده‌های بازاریابی مربوط به آنها ایا باید تبلیغات انجام دهیم ؟
  • مناسبت‌های تیر ماه و ایده‌های بازاریابی مربوط به آنها بهترین و بدترین کمپین های بازاریابی دیجیتال در تمام دوران
  • مناسبت‌های تیر ماه و ایده‌های بازاریابی مربوط به آنها 12 نمونه موفق از فیلمبرداری
  • مناسبت‌های تیر ماه و ایده‌های بازاریابی مربوط به آنها 30 طرح کامیون مواد غذایی برای خدمت در تابستان
  • مناسبت‌های تیر ماه و ایده‌های بازاریابی مربوط به آنها راهنمای نهایی بازاریابی غیر انتفاعی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Theme Design & Developed By OpenSumo