Skip to content

تبلیغات اینترنتی | بازاریابی اینترنتی – دیجیتال مارکتینگ

آخرین مقالات آموزشی شبکه تبلیغات

  • صفحه اصلی
  • دوست من
Menu

۸ نکته برای استفاده مثبت از پاپ‌‌ آپ‌‌ها

Posted on می 18, 2019 by mani

یکی از مزاحم‌ترین چیزهایی که باعث تلف شدن وقت کاربران در هنگام مرور صفحات وب می‌شود پنجره‌های پاپ آپ می‌باشد که با کلیک بر روی آنها متصل به صفحات دیگر می‌شوید. اما این شناخت منفی است که ما از پاپ آپ به واسطه سایت‌های تبلیغاتی کم اعتبار به دست آورده‌ایم که به واسطه پاپ آپ می‌خواهند رنک خود را پایین‌تر نشان دهند اما پاپ‌آپ‌ها فقط مختص به سایت‌های ایرانی نیستند بلکه سایت‌های خارجی هم از پاپ آپ های آزار دهنده استفاده می‌کنند.

به طور کلی پاپ آپ ها به سه دسته تقسیم می شوند که نحوه نمایش آن ها در صفحات وب متفاوت می باشد:

Modal این مدل از پاپ آپ ها به هنگام ورود شما بر روی صفحه ظاهر می شود و محتوای سایت را می‌پوشاند.

Notification Bar این مدل مانند نوتفیکیشن‌ها فقط در بالای صفحه ظاهر می‌شوند.

Interstitial این نوع از پاپ ها هم به هنگام ورود بر روی صفحه وبسایت ظاهر می شوند و تمام صفحه را می پوشاند به طوری که دیگر محتوای سایت قابل دیدن نیستند.

پاپ‌‌ آپ‌, ۸ نکته برای استفاده مثبت از پاپ‌‌ آپ‌‌ها
انواع پاپ آپ ها

اما موضوعی که قابل ذکر است این می باشد که پاپ آپ ها به طوری کلی هم بد و آزار دهنده نیستند و به محتوایی که آن ها نمایش می دهد هم بستگی دارد اگر پاپ آپی که بر روی صفحه شما نمایش داده می شود با محتوای وبسایت یکسان باشد و یا شما را عضو خبرنامه آن سایت کند و یا تخفیف قابل توجهی را به شما اطلاع دهد می تواند بسیار خوب و هیجان انگیز باشد اگر شما هم قصد دارید از پاپ آپ در سایت خود استفاده کنید این ۸ نکته را رعایت کنید:

مزاحم نباشید
پاپ آپ وبسایت شما نباید در هنگام ورود کاربر به سایت شما ظاهر شود چون این موضوع باعث مزاحمت و آزار مراجعه کنندگان می شود سعی کنید همیشه پاپ های شما در پایان بازدید کاربر و یا ۵ ثانیه بعد از ورود کاربر ظاهر شود.

زیبا ظاهر شوید
چشم انسان همیشه به زیبایی ها و افکت های تصویری واکنش نشان می دهد و احساس خوبی را برای آن ایجاد می کند سعی کنید پاپ آپی که برای وبسایت خودتان در نظر دارید مینیمال و زیبا باشد .

جلب توجه کنید
همانطور که در بالا هم برای شما گفتیم سعی کنید که برای پاپ آپ های خود موضوعی را در نظر بگیرید که کاربر با دیدن آن خوشحال شوند و احساس مزاحمت نکند تحقیقات نشان داده است که پاپ آپ ها می توانند ۳ تا ۹ درصد نرخ تبدیل مشتری را افزایش دهند.

در اختیار باشید
همیشه بستن پاپ آپ ها را به دلخواه کاربر بگذارید و از پاپ آپ های ثانیه ای استفاده نکنید چرا که این کار ۱۰۰% باعث آزار کاربر می شود و به میل او نخواهد بود.

استفاده از استیکی بار
برای اطلاع از تخفیف ها و پیشنهاد های ویژه از sticky bar ها استفاده کنید چون این کار جلب نوجه بیشتری را همراه خود دارد.

ریسپانسیو
پاپ آپ های خود را ریسپانسیو طراحی کنید چون پاپ آپ های که باعث بهم ریختگی سایت شما می شود اصلا چیز خوشایند و جالبی برای کاربر نیست.

به نظر کاربر توجه کنید
اگر پاپ آپ های شما در اولین نمایش خود توسط کاربر بسته شد دیگر آن پاپ آپ را در مراجعات بعدی و یا صفحات دیگر نمایش ندهید.

دسته بندی داشته باشید
برای پاپ های خود دسته بندی داشته باشید یعنی اگر پاپ آپ شما آنقدر مهم است که کاربر باید از آن مطلع شود آن را در مرکز صفحه نمایش دهید ولی اگر مطلب پاپ آپی که می خواهید نمایش دهید آن قدر هم مهم نیست آن را در گوشه صفخه بیاورید.

blogad.in/1398/02/07/8tips-pop-ups/

Posted in آموزش تبلیغات

راهبری نوشته

استراتژی محتوا و دیجیتال مارکتینگ، گفتگو با یاور مشیرفر
‎۸ گام در اجرای یک کمپین موفق تبلیغات آنلاین

Related Post

  • ۸ نکته برای استفاده مثبت از پاپ‌‌ آپ‌‌ها پرکاربردترین سایز تبلیغات بنری کدام است
  • ۸ نکته برای استفاده مثبت از پاپ‌‌ آپ‌‌ها ایا باید تبلیغات انجام دهیم ؟
  • ۸ نکته برای استفاده مثبت از پاپ‌‌ آپ‌‌ها بهترین و بدترین کمپین های بازاریابی دیجیتال در تمام دوران
  • ۸ نکته برای استفاده مثبت از پاپ‌‌ آپ‌‌ها 12 نمونه موفق از فیلمبرداری
  • ۸ نکته برای استفاده مثبت از پاپ‌‌ آپ‌‌ها 30 طرح کامیون مواد غذایی برای خدمت در تابستان
  • ۸ نکته برای استفاده مثبت از پاپ‌‌ آپ‌‌ها راهنمای نهایی بازاریابی غیر انتفاعی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Theme Design & Developed By OpenSumo