طی 2 سال گذشته ، GIF متحرک فرومایه با ارتقا artistic درجه یک به شکل فیلمبرداری ، به اوج هنری جدیدی رسیده است.
سینماگراف ها بصورت آزادانه به عنوان عکسهای ثابت تعریف می شوند که در آنها حرکتی جزئی و مکرر رخ می دهد. آنها نه عکس هستند و نه فیلم ، اما از نظر فنی GIF های بسیار باکلاسی هستند. این اصطلاح در سال 2011 توسط دو نفره عکاس کوین بورگ و جیمی بک ابداع شد که ابتدا این GIF های ظریف و ظریف را به کمال رساندند و اکنون بازار فیلم های سینمایی را به گوشه ای انداخته اند.
آنها دیگر محدود به تبلیغات بنرهای چشمگیر و فیلم های ویروسی تحقیرآمیز عمومی نیستند ، اکنون آنها ابزاری قدرتمند در عکاسی و بازاریابی هستند. در اینجا چند نمونه الهام بخش وجود دارد:
این یکی برای بزرگداشت مجموعه فلزات Rubedo خود در فروشگاه های تیفانی و شرکت به نمایش گذاشته شد و توسط کوین بورگ و جیمی بک تولید شد.
ماشین
روشی زیبا برای افزایش لحظه ای کوچک در عکس ، توسط کوین بورگ و جیمی بک.
ASKARS
این یکی از جوهای بد حالت Encounter ، عطر جدید Calvin Klein را به تصویر می کشد. این سینماگراف در تبلیغاتی برای جابجایی بازدید کنندگان به سایت اصلی کالوین کلاین مورد استفاده قرار گرفت.
تفاله
آنها همچنین می توانند از لحظات خنده دار در فیلم ها ساخته شوند! در اینجا میا والاس و وینسنت وگا با رقص برای همیشه دور ، توسط IWDRM. فیلمبرداری جالب فیلم از ویژگی های اوست ، Tumblr را ببینید!
کوکا کولا
این تبلیغ وب برای کوکا کولا در Tumblr بسیار موفق بود و در 24 ساعت اول 35000 پسندیدن و بارگیری مجدد را دریافت کرد. منبع: techcrunch.com
گوجه فرنگیها
من تقریبا می توانم این گوجه های تازه را بچشم. این سینماگراف در صفحه تولید محصولات Gilt Taste ، یک مجله و بازار آنلاین برای دوستداران غذا و شراب ، به نمایش درآمده است. این را کوین بورگ و جیمی بک نیز تهیه کرده اند.
بیکن
بیکن شیرین iz سیزلین ، نوشته ویکان فلیکان – اگر این تبلیغ برای یک کامیون غذا یا یک غذاخوری صبحانه بود ، باعث می شد که هیچ وقت آنجا را بدوزم.
بانکی
هنرمند ABVH در خیابان سینمایی یک هنر خیابانی معروف بنکسی را تفسیر کرده است. این بیشتر در ناحیه خاکستری آن است که به عنوان یک تصویربرداری سینمایی در نظر گرفته می شود زیرا نقاشی های دیواری بانکی در واقع حرکت نمی کنند ، با این حال هنوز هم عنصر متحرک یک عکس ثابت است.
سایه
این یک حرکت ظریف زیبا در یک عکس عالی است ، توسط متیو ویلیامز و گرافیست QIL برای
L’Officiel Hommes.
جزر و مد
کوکو
و زیبایی بیشتری از کوین بورگ و جیمی بک.
کنترل ذهن
در اینجا یک عکس خواب آور هیجان انگیز از RRRRRRRROLL وجود دارد. بیشتر از اینها را در Tumblr آنها ببینید.
یکی از خودت بساز (ما کردیم!)
Cinemagraphs در حال تبدیل شدن به ابزاری موثر برای بازاریابی هستند. این یک بعد به عکاسی جذاب می افزاید و راهی دیگر برای نگه داشتن نگاه هر بیننده فقط برای مدت زمان طولانی است. همچنین ساخت آنها نسبتاً آسان است! به عنوان مثال ، یکی از موارد زیر را در فتوشاپ به سرعت شلاق زدم. تمام آنچه شما نیاز دارید یک دوربین ، یک سه پایه ، یک موضوع جالب و Adobe Photoshop است:
مایا
اینجا یک روز زیبا در مرکز Embarcadero نزدیک دفتر SF ما است. بالون حرکت می کند اما هر چیز دیگری به موقع منجمد می شود.
من از این آموزش برای ساخت این سینماگراف استفاده کردم و وقتی اصول را فهمیدم ، در مدت زمان حدود 15 دقیقه توانستم آن را ایجاد کنم. این اولین اثر من بود و من هنوز هم قادر به ایجاد جلوه ای جذاب بودم – بنابراین من به شدت کسی را که مهارت های اساسی فتوشاپ را دارد تشویق می کنم آن را امتحان کند!
Cinemagraphs یک هدیه عالی برای خانواده و دوستان شما خواهد بود ، و اضافه کردن آنها به وبلاگ یا وب سایت نمونه کارها برای تأکید بر مهارت های عکاسی شما بسیار خوب است. برای هر کسی که در تلاش است تا استعدادهای خود ، خدمات خود یا محصولی را که می خواهد بفروشد تبلیغ کند ، این یک ابزار قدرتمند بازاریابی است. آنها مطمئناً در حال تبدیل شدن به یک رسانه پرکار و بی انتها هستند.
https://99designs.com/blog/creative-inspiration/12-successful-examples-of-cinemagraphs/