راهنمای نهایی بازاریابی غیر انتفاعی
آخرین کار من در بخش ارتباطات برای یک سازمان غیرانتفاعی هنرهای نمایشی بود. وقتی می گویم “بخش” منظورم این است که مدیر ارتباطات بود و من روی کل استراتژی بازاریابی غیرانتفاعی خود با هم کار می کردم – شما اسم آن را بگذارید ، ما دو نفر این کار را کردیم. داشتن مسئولیت خلاقانه بسیار هیجان انگیز بود ، اما ممکن است طاقت فرسا باشد. این راهنمای نهایی برای بازاریابی غیر انتفاعی خلاصه ای از همه چیزهایی است که من در طول شش سال حضور در آنجا آموخته ام ، در کنار بهترین روش ها از سایر سازمان های غیرانتفاعی موفق.
کار در یک سازمان غیرانتفاعی غالباً کار عاشقانه ای است و معمولاً برای حفظ وضعیت سازمان کلاه های زیادی به سر می گذارید. بنابراین ، داشتن یک استراتژی بازاریابی به رشد سریع برند شما کمک می کند و منجر به افزایش آگاهی و کمک های مالی می شود. ما موثرترین استراتژی ها را برای سازمان غیرانتفاعی شما برای دستیابی به اهداف و جلوگیری از گسترش بیش از حد تیم خود ، به ویژه اگر بودجه بازاریابی یا کارکنان شما محدود باشد ، شناسایی خواهیم کرد.
موضوعات زیر را از دیدگاه بازاریابی غیرانتفاعی پوشش خواهیم داد:
اصول مارک تجاری
درخواست عمده اهدا کنندگان
شناسایی اهداف
سیستم عامل ها و ابزارهای بازاریابی
چه محتوایی ارزش اشتراک گذاری دارد؟
کمک هزینه
1. مبانی مارک تجاری
–
اولین قدم تعریف برند خود است. یک راهنمای سبک واضح ، ثبات را در تمام تلاش های بازاریابی شما حفظ می کند ، فارغ از اینکه چه وسیله ای باشد.
شناسایی مخاطبان خود
برای هر استراتژی بازاریابی ، مهم است که شما اطلاعات جمعیتی خود و نحوه برقراری ارتباط با آنها را درک کنید. کمپین های موفق غیرانتفاعی بازاریابی مخاطبان بسیار خاصی را هدف قرار داده اند ، بنابراین س yourselfالات زیر را از خود بپرسید:
افرادی که رسالت شما واقعاً آنها را لمس می کند چه کسانی هستند؟
اگر از قبل پایگاه حمایتی دارید ، اشتراکات را شناسایی کنید.
درباره مخاطبان سازمان های مشابه تحقیق کنید.
نظرسنجی ها و گروه های متمرکز را امتحان کنید تا بدانید چه چیزی مخاطب هدف شما را تیک می زند.
برای تعیین دقیق افراد خود ، از بازاریابی چند بخشی استفاده کنید. اگر چیزی سریعتر و ارزان تر می خواهید ، Google Analytics می تواند اطلاعات مفیدی درباره حامیان فعلی شما به شما ارائه دهد. افزودن س surveyال نظرسنجی مانند “چگونه در مورد ما شنیدید” به صفحه کمک مالی یا برنامه داوطلبانه راهی عالی برای کشف ارتباط بین پیروان و ماموریت شما است.
اشخاص بازاریابی
پس از دانستن اینکه مخاطب شما چه کسانی هستند ، برای برقراری ارتباط بهتر با آنها “پرسونا” ایجاد کنید. شخصیت ها شخصیت های خیالی هستند که به بازاریابان کمک می کنند شخصی را متصور شوند که ممکن است به محتوای شما پاسخ دهد و پیام بازاریابی شما را انسانی کند. تصور اینکه در حال صحبت با یک نفر در مقابل کل دنیا هستید آسان تر (و م effectiveثرتر) است.
شما می توانید چند شخصیت داشته باشید ، اما هر یک را مشخص کنید. همانطور که جیسون گرونبرگ از آژانس بازاریابی Sailthru می گوید ، “اوزی آزبورن و پرنس چارلز هر دو مرد بریتانیایی در اواخر دهه 60 هستند ، اما لزوما علاقه مند به موارد مشابه نیستند.” هنگام ایجاد شخصیت های خود ، جزئیاتی مانند:
مکان (محلی ، ملی یا بین المللی)
جمعیت شناسی (سن ، جنس ، شغل ، سطح درآمد ، وضعیت تأهل)
روانشناسی (ارزش ها ، سرگرمی ها ، سبک زندگی ، شخصیت ، نگرش ، رفتار)
صنایع (پزشکی ، آموزشی)
به آنها یک اسم بگذارید ، به آنچه در صبحانه خورده اند فکر کنید و امیدها و رویاهای خود را برای آینده تصور کنید … اگر آنها زیبا هستند ، شماره من را به آنها بدهید.
برای جلب نظر مخاطبان خود به مارک تجاری زیبا ، سازگار و حرفه ای نیاز دارید. این بدان معناست که شما به یک آرم عالی غیرانتفاعی ، صدای نام تجاری ، وب سایت و سایر موارد تجسمی نیاز خواهید داشت. در اینجا درباره روند مارک سازی بیشتر بدانید.
2. تقاضای اهدا کنندگان عمده
–
درست است که اهدا کنندگان عمده می توانند به دلیل تلاش های عالی بازاریابی شما را پیدا کنند. اما ، همانطور که افراد در توسعه غیرانتفاعی می دانند ، موارد بیشتری برای درخواست و سرپرستی اهدا کنندگان اصلی وجود دارد. بهترین قدم اول این است که مطمئن شوید سازمان شما در آنجا حضور دارد.
حضور وب سایت و رسانه های اجتماعی شما مهم است ، اما شما همچنین می توانید امتیازات خوبی را در Charity Navigator ، GuideStar ، CharityWatch ، GreatNonprofits ، حتی Yelp پرورش دهید! مطمئن باشید طرفداران شما ، به ویژه اعضای هیئت مدیره ، شما را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند ، با محتوای شما درگیر می شوند و به اشتراک می گذارند تا دسترسی شما را به بزرگترین اهداکنندگان بالقوه بهینه کنند.
3. اهداف خود را شناسایی و تنظیم کنید
–
مانند اکثر برنامه ها (یا هنگامی که من هر پروژه بهسازی خانه را شروع می کنم) مشکلات هنگامی شروع می شوند که سعی کنید کارهای زیادی را همزمان انجام دهید. شما خود را خیلی لاغر گسترش می دهید و انرژی کافی برای موفقیت هر یک از چیزها نمی گذارید. این امر به ویژه در مورد بازاریابی برای سازمان های غیرانتفاعی صادق است. سازمانهای غیرانتفاعی کوچک معمولاً وقتی در هر سه ماه یک هدف اولویت دار انتخاب می کنند ، بهترین نتیجه را می بینند. البته ، برای سازمانهای بزرگتر ، بلند پروازانه تر است.
چارچوب SMART
یک روش مفید برای شناسایی و رسیدن به اهداف شما استفاده از چارچوب هدف SMART است. SMART مخفف عبارت:
خاص: هدف را با یک نتیجه کلیدی انتخاب کنید.
قابل اندازه گیری: اطمینان حاصل کنید که می توانید پیشرفت خود را در طول مسیر ردیابی کنید.
قابل دستیابی اما جاه طلبانه: با توجه به موقعیت فعلی خود (زمان ، پول ، ظرفیت پرسنل) ، چیزی را انتخاب کنید که می دانید می توانید به پایان برسانید ، اما هنوز هم قابل دسترس است.
مربوط: اهداف خوب موفقیت سازمان و اهداف کلی را افزایش می دهد.
به موقع و مبتنی بر زمان: یک مهلت واقع بینانه ایجاد کنید.
طراحی وب توسط kellijayne
طراحی پوستر توسط آنایانگ
متداول ترین اهداف بازاریابی غیر انتفاعی عبارتند از:
کمک های مالی را افزایش دهید
تعامل را عمیق تر کنید
آگاهی را بالا ببرید
عضویت را افزایش دهید (اگر سازمان غیرانتفاعی شما یک باشگاه اهدا کننده دارد)
خوب ، بنابراین شما هویت نام تجاری خود را بررسی کرده اید ، مخاطبان خود را پیدا کرده اید و اهداف خود را مشخص کرده اید. حال ، چگونه می توان هر سه را به هم متصل کرد؟
4. سیستم عامل ها و ابزارهای بازاریابی
–
پیام های بازاریابی شما باید به روشنی و شفاف اهداف و مأموریت شما را پشتیبانی کند. همچنین زمان مناسبی برای ایجاد تقویم بازاریابی است. از مهلت های تعیین شده و رویدادهای خاص به عقب برگردید تا در نظر بگیرید که چه موادی را ایجاد کنید ، برای نوشتن کپی کنید و چه موقع برنامه ریزی کنید. به خصوص اگر رویکردی چند سکویی داشته باشید ، کمک می کند تا برای هدایت و تخصیص انرژی به تصویر کلی نگاه کنید.
اما کدام سیستم عامل ها در استراتژی غیرانتفاعی شما بهترین عملکرد را خواهند داشت؟ در زیر برخی از محبوب ترین سیستم عامل های بازاریابی دیجیتال برای به اشتراک گذاشتن پیام بازاریابی غیرانتفاعی شما آورده شده است. هرکدام نقاط قوت خود را دارند ، بنابراین نکته اصلی این است که انتخاب کنید کدام یک از افراد در دستیابی به مخاطب هدف شما موثر باشد. از رویکرد پتو اجتناب کنید و پیام رسانی خود را متناسب با آن تنظیم کنید: هوشمندانه کار کنید ، نه سخت تر.
سایت اینترنتی
وب سایت غیرانتفاعی شما مهمترین بخش بازاریابی است. مأموریت خود را به روشنی بیان کرده و از آن به عنوان پایگاه خانه برای هرگونه اخبار ، اطلاعات تماس و کمک مالی استفاده کنید. این مکان عالی برای برقراری ارتباط عاطفی و اعتماد با مخاطبان شما است ، که اگر می خواهید طرفدار آنها شوید بسیار حیاتی است.
عفو بین الملل] عکس صفحه اصلی
صفحه اصلی وب سایت سازمان عفو بین الملل ، یک سازمان غیردولتی حقوق بشر ، به وضوح ارائه شده است. تصاویر دراماتیک است ، زبان جذاب است. از طریق عفو بین الملل
پست الکترونیک
تحقیقات انجام شده توسط هاب اسپات نشان داد كه 73٪ از هزاره ها ترجیح می دهند از طریق ایمیل از طریق سازمان از طریق ارتباطات دریافت كنند.
ایمیل اهدا
یک ایمیل اهدایی بسیار اطلاعاتی. توسط thecreatv
این یک رسانه صمیمی است و به شما امکان می دهد با کسانی که قبلاً با مأموریت ارتباط داشته اند صحبت کنید. ایجاد یک لیست ایمیل قوی اولین گام مهم برای سازمانهای غیرانتفاعی جدید است زیرا به شما امکان می دهد از مخاطبان علاقه مند مستقیم درخواست کنید ، مانند دعوت از آنها به رویدادهای خاص یا درخواست کمک های مالی بیشتر.
یافتن یک بستر پست الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بسیار مهم است ، بنابراین می توانید نحوه عملکرد ایمیل های خود را ببینید ، متناسب با آن مطالب یا موضوعات را تنظیم کنید و ببینید که اهدا کنندگان بیشتر (یا حداقل) برای پاک کردن پایگاه داده شما درگیر هستند. احتمالاً نام MailChimp و Contact Contact را شنیده اید ، اما CRM هایی وجود دارند که قیمت ها و ویژگی های منحصر به فرد را برای سازمان های غیرانتفاعی مانند Salsa CRM ، Aplos ، NeonCRM ارائه می دهند. فقط مطمئن شوید که الگوهای ایمیل مناسب تلفن همراه را پیدا می کنید!
وبلاگ
به نظر می رسد مدیریت یک وبلاگ کار زیادی باشد ، اما مرعوب نشوید. یکی از راه های تفکر وبلاگ نویسی مداوم ، ابزار تبلیغاتی رایگان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و تعامل با اهدا کنندگان یا داوطلبان بالقوه است. وبلاگ نویسی منظم ، اصلی و معتبر ، مجوز غیرانتفاعی شما را می دهد
با ارائه محتوای بیشتر برای موتورهای جستجو ، به یک موضوع اهمیت دهید. علاوه بر این ، به اشتراک گذاشته می شود ، که به معنای تعامل با مخاطبان شما است.
اتحاد جنگل های بارانی را ببینید ، در تصویر زیر مشاهده می کنید. به عنوان سازمانی که می خواهد مردم و طبیعت با هم هماهنگ رشد کنند ، نکات عملی در مورد سفر پایدار برند است و بنابراین محتوایی مناسب برای به اشتراک گذاری است.
- ایده های محتوای وبلاگ های غیرانتفاعی:
نقاط عطف و اطلاعیه ها
اخبار فوری (و نظر سازمان شما در مورد آن)
رویدادهای پیش رو یا گذشته
تصاویر پشت صحنه
داستان های موفق در برند با حامیان
آمار در اینفوگرافی های قابل هضم
حتماً محتوای همیشه سبز یا محتوایی که به طور مداوم مرتبط و با ارزش باشد برای مدت طولانی ایجاد کنید. درباره تاریخچه سازمان خود ، افراد پشت آن و نحوه مشارکت در آن فکر کنید.
رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی به طور مستقیم پیروان را با مأموریت شما ارتباط می دهند. این تعامل ، ایده ها و اطلاعات را تشویق می کند. بنابراین آنچه را که می خواهید نشان دهید! TikTok به عنوان راهی برای جمع آوری کمک مالی و افزایش آگاهی در مورد اهدافشان ، به یک بستر محبوب برای سازمان های غیرانتفاعی تبدیل شده است.
یونیسف ، همچنین به عنوان صندوق بین المللی اضطراری کودکان سازمان ملل متحد شناخته شده است ، از Tiktok برای راه اندازی کمپین هایی در مورد حقوق کودکان ، از جمله برابری ، زورگویی و کار کودکان استفاده کرده است ، تا کودکان را به اشتراک نظرات خود ترغیب کند. سندی بلانشت ، مدیر دفتر یونیسف برای روابط با نهادهای اتحادیه اروپا گفت: “شما باید جوانان را در جایی که آنها هستند ملاقات کنید … سکویی که جوانان و کودکان زیادی داشت TikTok بود.” اگر این مخاطبان را با یونیسف به اشتراک بگذارید ، یک رویکرد هدفمند TikTok می تواند برای شما مناسب باشد!
unicef
بله ،charlidamelio! # روز ایمنتر اینترنت # خشونت
♬ What the Hell – Avril Lavigne
یونیسف از TikTok برای به اشتراک گذاشتن پیام های اطلاعاتی به اندازه لقمه برای مخاطبان جوان خود استفاده می کند. از طریق یونیسف
یادداشتی در مورد کمک های فیس بوک:
فیس بوک کمک های غیر انتفاعی را آسان کرده است. پیروان می توانند برای رویدادهای خاص مانند روز تولد جمع آوری کمک مالی ایجاد کنند در حالی که شما می توانید یک دکمه کمک مالی به صفحه یا پست های غیرانتفاعی خود اضافه کنید. این عالی است ، درست است؟ آره…
… اما ، کمک های مالی از طریق Network for Good از فیس بوک فیلتر می شود و به طور خودکار به حساب غیر انتفاعی شما واریز می شود. مسئله این است که آنها به عنوان کمک مالی از فیس بوک نشان داده می شوند ، بنابراین شما هرگز نمی دانید چه کسی یا چرا اهدا کرده اند. بدون اینکه بتوانید اطلاعات آنها را جمع آوری کنید ، نمی توانید از آن شخص دعوت کنید تا به عنوان یک اهدا کننده بازگشتی تبدیل شود. همچنین شما در مورد آنچه در پیام بازاریابی شما درست است عاقل تر نیستید ، به این معنی که نمی توانید متناسب با آن تغییر دهید. بنابراین – بله – کمک های مالی آسان را جشن بگیرید اما فراموش نکنید که برای جمع آوری پول پایدار به اطلاعات اهداکننده نیاز دارید.
5- چه محتوایی ارزش اشتراک گذاری دارد؟
–
با هر محتوایی که ایجاد می کنید ، ابتدا از خود بپرسید:
این چگونه به رسیدن به هدف من کمک می کند؟
می خواهم مخاطبانم چه اقداماتی انجام دهند؟
چگونه این رسالت سازمان من را پشتیبانی یا ارتقا می دهد؟
آیا این محتوا در مارک تجاری است؟
شامل محتوای بصری جذاب است
پست های دارای عکس و فیلم تا 230٪ بیشتر از موارد بدون اشتراک به اشتراک گذاشته می شوند. تصاویری که قرار داده اید باید از مأموریت و تأثیر غیرانتفاعی شما پشتیبانی کنند. عملکرد داخلی سازمان خود را روشن کرده و روابط عاطفی با افراد بیشتری را تشویق کنید.
طراحی کارت شبکه های اجتماعی همراه با عکاسی
کارت های شبکه های اجتماعی توسط کارل اسپنسر. از طریق دریبل زدن
در ارتباط باشید relevant
… از طریق جک اخبار
در جهان همیشه در حال تغییر ، کاهش صدا ، حفظ محدوده توجه مخاطبان و احساس جریان می تواند دشوار باشد. با این حال ، سرعت سریع اخبار و اخبار همیشه می تواند به نفع شما باشد. به خصوص به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی ، شما باید یک وجدان معتبر اجتماعی و زیست محیطی را به تصویر بکشید.
Newsjacking روشی است که از جستجوی کلمات کلیدی متداول استفاده می کند تا به مخاطبان خود اطلاع دهد که شما فعلی و سرگرم هستید. این به معنای پاسخگویی علنی به جنجال ها و بلایا است. این یک تاکتیک آگاهی از مارک تجاری است که از طریق اخلاق و شفافیت برای پیروان جذاب است.
یا ویروسی شوید
یک راه جالب برای مرتبط بودن ، جستجوی روندهای ویروسی است. قبل از موج های رفتاری و چالش های رقص Tiktok ، فیلم های ویروسی مانند “Harlem Shake” چیز اصلی بودند. از فوریه 2013 ، حدود 40،000 فیلم “Harlem Shake” توسط دانشجویان ، خانواده ها ، تیم های ورزشی – و سازمان های غیرانتفاعی – با بیش از 700 میلیون بازدید بارگذاری شده است. اگر با هویت نام تجاری شما کار می کند ، پریدن از روند ویروسی یک روش جالب برای نشان دادن اینکه سازمان غیرانتفاعی شما شوخ طبعی دارد و می داند چه خبر است.
لرزش لرزش لرزش با هدف. از طریق انجمن قلب آمریکا ، ایلینوی.
بهتر از این ، مبارزات ویروسی خود را شروع کنید. در سال 2014 ، ویروس سطل یخ در شبکه های اجتماعی ویروسی شد و بیش از 220 میلیون دلار کمک مالی در سراسر جهان برای حمایت و افزایش آگاهی در مورد بیماری آمیوتروفیک جانبی اسکلروز (ALS) جمع کرد. مردم (و ماپت ها) به چالش کشیده شدند که ویدیویی از خود در حال ریختن یک سطل آب یخ بر روی سر خود ، کمک مالی به انجمن ALS و سپس معرفی نفر بعدی برای گرفتن چالش ارسال کنند.
حتی اگر 40-50٪ از اهدا کنندگان جدید فقط یکبار هدیه می دادند ، این چالش منجر به افزایش آگاهی عمومی برای یک بیماری قبلاً ناشناخته با بیش از 2.4 میلیون فیلم دارای برچسب در فیس بوک شد. بنابراین ، چگونه این موفقیت را دوباره ایجاد می کنید؟ یک فعالیت جالب و سرگرم کننده پیدا کنید ، مشارکت افراد تأثیرگذار را تشویق کنید و برای تعامل با حامیان خود به اشتراک بگذارید ، به اشتراک بگذارید ، به اشتراک بگذارید و کمک های مالی آسان کنید.
کرمیت قورباغه بهترین شخصیت عمومی برای پشتیبانی از هرگونه بازاریابی ویروسی است
پویش. از طریق ماپت ها
پیام های تعطیلات
برای رویکردی بدون سر و صدا به محتوای پرطرفدار ، پست ها را در حوالی تعطیلات یا جشن های بین المللی برنامه ریزی کنید. برنامه زمانبند اینستاگرام به نام بعدا دارای یک تقویم جالب در شبکه های اجتماعی است ، در حالی که Nonprofit Tech for Good یک تقویم جامع برای آگاهی از علت را ارائه می دهد. می توانید تعطیلات با مارک تجاری را پیدا کنید که با مخاطبان شما ارتباط برقرار کنند یا از هدف استراتژی بازاریابی شما پشتیبانی کنند.
به عنوان مثال ، در “روز خود را به سگ خود ببرید” داستانهای اینستاگرامی مربوط به همه سگهای مطبوع اداری خود را به اشتراک بگذارید یا در “روز جهانی ایموجی” از دنبال کنندگان توییتر خود بخواهید که سازمان غیرانتفاعی شما را فقط با استفاده از شکلک توصیف کنند.
مشاعره های پای آبی پیام ولنتاین زیبا و خلاقانه ای را ایجاد می کنند. از طریق صندوق حیات وحش جهانی
جعبه ابزار کمپین
این آرزوی هر سازمان غیرانتفاعی است که طرفداران آنها از طرف آنها تبلیغ و جمع آوری کمک مالی کنند! ایجاد یک بسته ابزار تبلیغاتی متشکل از دارایی های قابل بارگیری که اطلاعات جمع آوری کمک مالی لجستیکی را بیرون می کشند ، در نظر بگیرید. شامل گرافیک های آماده شده در شبکه های اجتماعی باشید که به راحتی می توانند برای یک کمپین سفارشی شوند و کارها را برای طرفداران شما آسان کنند. این تنها می تواند میزان دسترسی شما در شبکه های اجتماعی را افزایش داده و در نهایت پیام شما را گسترش دهد.
دوباره استفاده و بازیافت کنید
از اشتراک گذاری مجدد محتوا نترسید. ایجاد محتوای الهام بخش برای رونمایی از مخاطبان شبکه های اجتماعی شما وقت و انرژی ارزشمندی را می طلبد ، پس چرا از آن استفاده مجدد نمی کنید؟ نه تنها باعث نمایش بیشتر محتوای شما می شود ، بلکه در وقت شما برای پر کردن فیدهای رسانه های اجتماعی نیز صرفه جویی می کند. این شامل پستهای با عملکرد بالا در شبکه های اجتماعی ، مقالات وبلاگ و به روزرسانی اخبار است.
غالباً مخاطبان شما اولین بار پست شما را نمی بینند اما ارزش دارد هر بار تنظیمات جزئی انجام دهید ، مانند تعویض تصاویر ، هشتگ ها یا توضیحات. کار به ویژه برای این روش محتوای بایگانی است. رویدادهای خاص ، عکس های تاریخی و داستان های جذاب جذاب همه پیروان را نشان می دهد که شما چه کسانی هستید و از چه چیزهایی هستید ، بنابراین آنقدر جرات نداشته باشید که تصور کنید آنها قبلاً آن را دیده اند.
دنیای بازاریابی
بازیافت محتوا احساس سبکی بیشتری در شما ایجاد می کند. توسط اِولین کرال
6. کمک هزینه
–
اگر من یک نکته در مورد بازاریابی غیرانتفاعی می دانم ، این است که شما همیشه می توانید با یک افزایش اضافی این کار را انجام دهید.
اگر در مورد Google Ad Grants چیزی نشنیده اید ، این را بشنوید: سازمان های واجد شرایط می توانند ماهیانه 10 هزار دلار دریافت کنند تا در مورد علت خود صحبت کنند. با استفاده از کلمات کلیدی موثر و روشهای پرداخت به ازای هر کلیک ، مبلغ کمک هزینه را بهینه کنید تا از دلارهای تبلیغاتی خود نهایت استفاده را ببرید و مخاطبان مناسب را به دست آورید. برنامه غیرانتفاعی YouTube یکی دیگر از کمک های تبلیغاتی خارق العاده برای جلب مخاطبان جهانی و تقویت اهداف شما است.
سگ های بازاریابی
یافتن کمک های مالی جدید چنین درمانی است. توسط قاشق لنسر
آخرین و نه مهمترین ، سازمان شما می تواند از سخاوتمندی فیس بوک در هر GivingT Tuesday استفاده کند. GivingT Tuesday سه شنبه بعد از شکرگذاری است. در راستای جمعه سیاه و دوشنبه سایبری ، GivingT Tuesday روز جهانی اهدا است. فیس بوک میلیون ها دلار کمک مالی واجد شرایط را که در روز ویژه اهدا در فیس بوک انجام شده مطابقت می دهد. GivingT Tuesday همچنین درخشان است زیرا ابزارها و نکات مفیدی را برای موفقیت هرچه بیشتر کمپین های جمع آوری کمک مالی ارائه می دهد.
بسته شدن:
–
مانند هر استراتژی بازاریابی ، به یاد داشته باشید که عملکرد خود را بسنجید. درست به همان اندازه که اجرای برنامه شما مهم است ارزیابی عملکرد به خوبی است ، بنابراین می توانید تاکتیک های خود را اصلاح و بهینه کنید. امیدوارم این راهنمای بازاریابی غیر انتفاعی به ایجاد استراتژی موفقیت کمک کند ، رشد سازمان شما را تحت تأثیر قرار داده و از جلوگیری از فرسودگی شغلی و فرسودگی شغلی جلوگیری می کند. به همه کسانی که در بازاریابی غیر انتفاعی هستند – این را دریافت کردید! کار شما برای رساندن پیام سازمان به جهان بسیار مهم است.
https://99designs.com/blog/marketing-advertising/nonprofit-marketing/