بهترین کمپین های بازاریابی دیجیتال از جنبه های شخصی رسانه های اجتماعی ، ارتباطات احساسی هنرهای تجسمی و تاکتیک های ظریف فروش بازاریابی سنتی استفاده می کند. با ترکیب این موارد ، نام تجاری می تواند به طرز دلپذیری مستقیماً به ناخودآگاه مشتری و همچنین قلب آنها برسد. یا ، این می تواند یک شکم تحقیرآمیز باشد ، مانند تبلیغ پپسی با کندال جنر.
برای کمک به الهام بخشیدن به ایده های کمپین بازاریابی دیجیتال بعدی شما – و ارائه یک هشدار تیره در مورد آنچه نباید انجام دهید – ما لیست بهترین و بدترین کمپین های بازاریابی دیجیتال در تمام دوران را منتشر می کنیم. ما سعی می کنیم تا آنجا که می توانیم منحصراً به کمپین های آنلاین پایبند باشیم – بنابراین دیگر شما را از اشاره های ناخودآگاه پپسی به عدالت اجتماعی متذکر نمی شویم.
5 کمپین بازاریا
بی دیجیتال در تمام دوران
–
1. چالش سطل یخ ALS
بهترین کمپین های بازاریابی دیجیتال در تمام دوران: چالش سطل یخ ALS
اوباما ، رئیس جمهور وقت ، این چالش را از طریق gyfcat پذیرفت.
اگر هنوز چالش TikTok را انجام نداده اید ، آنلاین هستید؟ وسواس ما در ارتباط با رسانه های اجتماعی و جرات یکدیگر برای به اشتراک گذاری ضبط ها سالهاست که در حال افزایش است.
در سال 2014 ویدئوی جدیدی از چالش با ظهور “چالش سطل یخ” با محوریت خیریه آغاز شد.
این فرض به اندازه کافی ساده بود: یک سطل یخ را در یک ویدیوی رسانه های اجتماعی روی سر خود بریزید تا از تحقیقات ALS حمایت کنید. پس از اتمام کار ، دوستان خود را نیز به چالش می کشید تا این کار را انجام دهند ، که به گسترش کمپین کمک کرد. اگرچه اغلب به انجمن ALS مرتبط است ، اما این کمپین در واقع توسط پت کوئین و پیت فراتس ، دو فعال ALS که نمایندگی یک موسسه خاص را نداشتند ، آغاز شد.
روایت های رقابتی وجود دارد که آیا شما می توانید به جای کمک مالی واقعاً به آن کمک کنید یا خیر ، اما ، صرف نظر از این ، این پروژه آگاهی کافی را برای افزایش سرمایه تحقیقاتی 220 میلیون دلار در سراسر جهان ایجاد کرد. این پول به خوبی مورد استفاده قرار گرفت ، زیرا چند سال بعد در سال 2016 ، محققان ژن جدیدی را ایجاد کردند که باعث این بیماری شد ، که به نوبه خود منجر به ژن درمانی جدید و توسعه دارو شد.
چرا اینقدر خوب کار کرد؟
به گفته Eb Adeyeri ، مدیر استراتژی ما اجتماعی هستیم ، “چالش سطل یخ بر بسیاری از ویژگی های شخصیتی که هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی ظاهر می شود ، تأثیر می گذارد. این روحیه رقابتی را تشویق می کند ، به طوری که هر یک از شرکت کنندگان سعی می کنند ویدیوی خود را سرگرم کننده تر ، مضحک یا فجیع تر از گذشته کنند. این همچنین بر این واقعیت تأثیر می گذارد که مردم اغلب تمایل به خودشیفتگی در شبکه های اجتماعی خود دارند و از بهانه ای برای ارسال تصاویر و فیلم های خود لذت می برند. “
https://99designs.com/blog/marketing-advertising/best-worst-digital-marketing-campaigns-time/